Thursday, 27 July 2017

3 sisters


Hahah, taktau la kenapa. Memang baik dengan adik-adik ni. Yang kelakarnya, dari yang sulung sampai nombor lapan kenal. Mak dengan ayahnya pun sampai kenal kami.

Bila jumpa je terus klik, Maryam (no 3) bukan satu universiti pun, tapi dah kakak-kakak dia dok bercerita (Ira & Saidah), macam dah lama sagat kenal.

Tiap-tiap kali kenduri kahwin, mesti ajak kami.

Saidah cakap 'Tu tu pengantin,' (sambil tunjuk kat Sarah - no 5) di luar dewan. Tapi sebab teruja sangat dah lama tak jumpa Yam (siap dah dapat Fahim), terus lupa pengantin.

Terkejut tengok Aisyah (yang bongsu) dah besar!

Keluarga ni orang tabligh tau, tapi tabligh rocks ya aw!!!

Siapa kata orang tabligh tak mesra alam?

0 musings:

Post a Comment